poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Wilkołaki - Jak zostać / info

Info będzie z Wikipedia , OK ? Bo nie mam czasu na szukanie więcej informacji .



Wilkołak – w wielu mitologiach (m.in. słowiańskiej i germańskiej) i legendach człowiek, który potrafił się przekształcić w wilka. Był wtedy groźny dla innych ludzi i zwierząt domowych, gdyż atakował je w morderczym szale. Wierzono, że wilkołakiem można stać się za sprawą rzuconego uroku lub po ukąszeniu przez innego wilkołaka[1]. Przeistoczenie w wilka było również możliwe dzięki natarciu się specjalną maścią.

To tylko info na Hej !

Dlaczego Wampiry nie znoszą Wilkołaków


  • Stosunki z wampirami – wielu twórców książek, gier i filmów wykorzystywało motyw walki wilkołaków z wampirami (np. film Underworld - Bunt Lykanów). Jest on uzasadniony, gdyż i dla wilkołaków i dla wampirów głównym źródłem pożywienia był człowiek, więc walczyły o niego. Istnieje jednak możliwość, że oba stworzenia żerowały razem.


Wilkołaki przechodzą przez przemiane , kiedy się zezłoszczą , lub kiedy chcą . Lecz mówi się że w tedy kiedy jest pełnia księżyca .

Po czym poznać że człowiek może byc wilkołakiem ?


  • Znak bestii – wedle niektórych wersji wilkołak w ludzkiej formie ma na dłoni pentagram, bądź też pięć znamion między którymi da się pentagram wytyczyć. Czasem pojawiają się motywy znamion w kształcie księżyca lub połączone brwi.

Roar !


Info - Wikipedia , link u góry


Jak zostać Wilkołakiem Auuuu !


Jest wiele metod , ale wypróbujcie wszystkie


 1. wypicie wody z :
- odcisku łapy wilka
- strumienia, które często odwiedzają wilki
- kałuży w którą wdepnął wilk
2. przebiegnięcie pięciu kołków wbitych w ziemię

3. Poproś innego wilkołaka o przemianę .

4. Wróżki i czarodziejki mogą cię zmienić , dzięki eliksirowi przemiany , lub dzięki potężnemu czarowi wilkołaczemu .

5. Jeśli masz jakiegoś przodka który był udawany za wilkołaka , lub naprawdę nim był , to znak że ty i twoja rodzina też jesteście .

6. Długi ...
11.11.2011 o 11:11 rano lub w nocy musisz wypowiedzieć słowo wilk w przynajmniej pięciu językach
np.Polski,Włoski,Angielski,Hiszpański,Słowacki
Najważniejsze języki to twój ojczysty(czyli ten którym mówisz,słowacki i rumuński.(poniewasz w dawnych czasach właśnie tam najwięcej było wyznawców wilkołactwa)
Ps.Może być też niemiecki

Polski-Wilk
Hiszpański-el lobo (wymawiaj tak jak pisze)
Słowacki-vlk (nie wiem jak wymawiać)
Rumuński-Nie wiem
Angielski-Wolf (Jak wymawiać się dowiec)
Niemiecki-Wolf (tak samo jak się pisze tylko bardziej z niemieckim akcętem)
Włoski-lupo (wymawiaj tak jak pisze)
Po fińsku są dwie nazwy-hukka,susi (wymawiaj tak jak pisze)
Jeszcze można to zrobić 12.12.2012 o 12:12
Oczywiście między nazwami wyj skacz i biegnij do okoła najlepiej
wyznacz sobie krong kamieniami i koniecznie rób to po ciemku A i zapal koniecznie 6 świec dowolnego koloru ale o zapachah owoców i drzew leśnych
każda świeca ma być innego zapachu.
Sama wypróbuję dziś

7. Jak u wampira . Wypić jego krew . U wampira to V , lecz u wilkołaka nie znalazłam .

16 komentarzy:

  1. Fe! Z kałuży bym nie pił��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wypiłam izadziałało serio!!!! we dnie jeste mwilkołakiem a w dzieńczłowiekiem dla tego rodzice mnie z domu wywalili smutne i zabiłem swojego kolege

      Usuń
  2. Wszystko to ściema nic nie wiecie o mrocznych mocach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat to jest prawda muj brat tak zrobil i niestety sie udalo i zginą przez inny gatunek wilkołaków😥tez sprubuje




    OdpowiedzUsuń
  4. Serio udało mu się?

    OdpowiedzUsuń
  5. 26 year old Help Desk Operator Thomasina Foote, hailing from Mount Albert enjoys watching movies like Stargate and Cosplaying. Took a trip to Himeji-jo and drives a Ferrari 250 GT SWB Speciale Aerodinamica. Strona WWW

    OdpowiedzUsuń
  6. wiem dzieciaki lubicie sarkazm ale to jest nie poważne i nie możliwe najwyżej możecie podpisać kontrakt z diabłem ale źle się to kończy sama na tym się przekonałam i proszę nie róbcie nic z złą energią . ZNAM SIĘ NA TYM!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. a mozna bez swiec bo ja nie mam i kamykuw terz niemam i zato zrobie krong z kredek imam zgasicz swiatło

    OdpowiedzUsuń
  8. Wsumie ja bym chciała być bo ja od dziecka lubiłam wilki zachowywała się jak wilk chciałam nim być od 3 lat tak nie robie bo uznałam ŻE to dziwne . Dopiero niedawno dowiedziałam sie o wilkołakach i bardzo mnie to zafascynowało ale jakoś nie wiem czy te metody zadziłają. Ciekawe jak ja się tak zachowywalam jak byłam mała to może faktycznie nim jestem....
    Nieee. A są jakieś inne sposoby na zostanie wilkołakiem niż te co były tutaj wymienione ???

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie ale te sposoby nie zadzaiłają co najwyżej można sobie krzywdę zrobić
    Jam chcem być wilkołakiem ale nie wykorzystam tych sposobów.
    ostatnio słyszałam dziwne wycie i mnie obok są takie lasy małe takie średnie sa bo ja mieszkam na wsi a u mnie wilków od 40lat nie było czyli to może być wilk?....
    Lecę z kol w nocy do lasu sprawdzić.
    Jeła będzie przygoda xdddd

    OdpowiedzUsuń
  10. Lub wilkołak lecę z tobą też F lasy dawaj spotkamy się bom wiem gdzie mieszkasz kuzynko to będę z wami.
    jełaa bedziem polować na wilki i wilkołaki.jej!!!

    OdpowiedzUsuń